گفتار حق

حکومت جهانی اسلام

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

کنتم خیر امة أُخرجت للناس تامرون بالمعروف و تنهون عن المنکر و تومنون بالله و لو امن اهل الکتاب لکان خیرا لهم منهم المومنون و اکثرهم فاسقون . آل عمران 110

شما بهترین امتی هستید که برای مردم خارج شد که  امر می کنید به معروف و نهی میکنید از منکر و ایمان دارید به خدا و اگر اهل کتاب ایمان آورده بودند قطعا برایشان بهتر بود برخی از آنان مومنند و اکثرشان فاسق هستند

امت اسلام نزد پروردگار بهترین امت هستند برگزیده شدند تاجهانیان را به خوبیها و اخلاقیات امر کنند و از زشتیها نهی کنند  خداوند می فرماید اگر اهل کتاب هم ایمان می آوردند  و در زمره این امت قرار می گرفتند برایشان بهتر بود اما بعضی از ایشان مومن هستند و اکثرشان  فاسق هستند .  امت اسلام برگزیده شده است تا جهان را آباد کند تا بر جهان حکومت کند چنان چه به بنی اسراییل هم این نعمت عطا شد اما آنها ظلم وستم کردند یکدیگر را کشتند و از سرزمینشان راندند پیامبرانشان را به قتل رساندند همانطور که امروز می بینیم اسراییل مردم را از سرزمین مادریشان بیرون میکند آنها را می کشد و در زمین در بین ملتها فساد می کند

ان هذه امتکم امة واحدة و انا ربکم فاعبدون . انبیاء92

این است امت شما ، امتی واحد است و من پروردگارتان هستم  پس پرستش کنید.

و تقطعوا امرهم بینهم کل الینا راجعون. انبیاء93

و امر و دستوراتشان و  را بین هم قطعه قطعه کردند وهمگی به سوی ما بازگشت کننده اند.

امت اسلام  امت واحدی است همه باید با هم برادر باشیم نباید همچون ادیان دیگر دین  و فرمان خدا را قطعه قطعه و فرقه فرقه کنیم باید در رسیدن و تقرب به کلمه الله که کلمه وحدت است  با هم متحد شویم 

همیشه اهل کتاب  یهود ونصاری از صدر اسلام و اخیرا وارث آنها انگلیس پیر استعمار و اسراییل جدید و ایادی شیطانی اش از  زمانی که پایشان به این ممالک اسلامی باز شد سعی کردند در بین برادران اسلامی در خاورمیانه تفرقه انگیزی کنند از مصر و افریقا گرفته تا تاجیکستان و هند سعی در استعمار و استثمار ما داشتند تلاششان این بود که  با نفوذ در میان امت اسلام  فرقه های جدید بسازند و با تحریف احادیث و روایات , اختلافات فرقه هایی هم که بعد از رسول الله پدید آمد را دوچندان نمودند کاری کردند که اگر از دو فرقه  دوبرادر مسلمان وقتی به هم میرسند در دل یکدیگر را لعن کرده خون یکدیگر را مباح بدانند. هر چه میخواستند بر سر اسلام بیاورند را بوسیله خود مسلمانان انجام دادند در بین کشورهای همسایه از دیر باز بر سر مسایل پوچ اختلاف  ایجاد کردند و به آن دامن زدند یکی را علیه دیگری تجهیز کردند تا اسلام را به خود مشغول کنند و  فرصت نگاه به اطراف را از او بگیرند تا هدف اصلی اسلام  که همان وحدت و یگانگی امت است,  هیچ گاه محقق نگردد. 

آنها  بهتر از ما و به خوبی درک کرده اند  که:

 در نتیجه برادری و وحدت مسلمان با مسلمان - و تشکیل یک حکومت مرکزی در قلمرو امت اسلام همچون زمان پیامبر و خلفا که برخلاف اختلافات، ایشان  با هم برای توسعه و تقویت اسلام متحد بودند و درباره اختلافات سخن نمی گفتند و کل منطقه خاور میانه تا روم شرقی وشمال افریقا و  تا شرق آسیا  یک حکومت واحد اسلامی را تشکیل میداد- دیگر در نقشه  قلمرویی به نام اسراییل وجود نخواهد داشت و منافع  نفتی یهود و نصاری در  خلیج فارس و دریای عرب به خطر خواهد افتاد

دیگر ناوها و هواپیماهای جنگی مستکبران نخواهند توانست از دریای عرب عبور کنند و به خلیج فارس بیایند

ای برادران اسلامی و ای بزرگان امت و ای پرهیزگاران  بهتر است امروز به اختلافاتمان پایان دهیم دشمن اصلی ما آنها  هستند

گذشته را به خداوند عادل  واگذارید از امروز در حق هم گذشت و برادری پیشه کنیم قلبهایمان را بهم پیوند دهیم با تمسک به قرآن  کریم و  رسول الله و سنت  برحقش و الگو گرفتن از خاندان پاکش که بعد از او چراغهای تابناک دین و شجره طیبه  اسلام هستند و مومنان میوه ایشان میباشند با هم بر سر این سفره پر نعمت الهی برادر و متحد باشیم

آینده را بر پایه گذشته خراب نکنیم

در اسلام نقاط مشترک بین فرقه ها بسیار بیشتر است از اختلافاتشان.  برای حفظ این مشترکات با هم متحد گردید بخدای کعبه قسم میخورم که انها تنها به دنبال نفت و سرمایه های شما نیستند .در دلهایشان زخم و کینه های کهنه ای است 

دشمنی انها از این لحاظ است که اسلام با آمدنش رونق دنیا طلبی را گرفته است وخطری جدی برایشان محسوب می شود آنها خود میدانند که اسلام و پیامبر و قران بر حق است اما چون میخواهند در راس باشند و خود را از کار برکنار میبینند حاضر به تسلیم در برابر حق نیستند پس دست خود را در دست شیطان گذاشتند و متحد شدند و با هم قسم خوردند که چنان کنند تا نامی از اسلام  محمد و قران  و مسلمان در جهان نباشد والبته که هیچگاه موفق نخواهند شد

از این روست که هر از گاهی گروهی خونریز و آدم کش را همچون گروه کمونیستی مجاهدین خلق و در حقیقت منافقین به خلق یا صدام  دیکتاتور و یا گروه القاعده که با بمب گذاری مردم بیگناه را به قتل میرساند و اخیرا گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام  و خلافت بر زمین  دارد و در حالی که مومنین درخانه هایشان نشسته اند و قصد دشمنی ندارند آنها را محاصره کرده و با روشهای وحشیانه به قتل میرساند

و در قران ریختن خون مردم حرام شده و از بزرگترین گناهان است  تا کسی بقصد کشتن مردم سلاح در دست نداشته باشد و یا قتلی به ناحق انجام نداده باشد قتل و تعدی به جان او حرام است حتی مشرک و کافری که در بین مردم راه میرود و با آنها در  صلح است باید در امان باشد تا خداوند موجبات هدایت او را فراهم نماید

هرگز نمیتوان یک کافر  را به جرم این که کافر هست کشت چرا که در قران آمده است که:لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی... بقره 256

در دین هیچ اجباری نیست هدایت از گمراهی مشخص گردیده است

کافر تازمانی که قصد تعدی ندارد و در صلح است در امان است حال آنها که به مسلمان بودن خود معترفند و از دوستداران پیامبر هستند جای خود دارند

در نظر آنها سنی و شیعه فرقی ندارد آنها آمده اند تا مسلمان نباشد آنها آمده اند تا قران را به سخره بگیرند

از مرزهای اسراییل تقویت شده و وارد  سوریه و عراق شدند مجروحان خود را به اسراییل میبرند امریکا برایشان از آسمان آذوقه میاندازد و میگوید اشتباه شده است

 در بین دولتهای عربی هم متاسفانه کسانی هستند که از آنها جاهلانه و مغرضانه حمایت میکنند و سرانجام این فتنه گریبان گیر خودشان خواهد شد.

چگونه چنین گروهی که وحشیانه عمل میکند و از طرف اسراییل حمایت میشود حامی اسلام است

گروهی که بجای مبارزه با غرب و شرق و شکستن سمبلها و مجسمه های الهه های غربی مانند تانیس و... ، حرم پیامبر و قبة الخضرا را نشانه گرفته است  و به جای مبارزه با صهیونیستهای شیطان  پرست و خرافه پرست با آنها هم پیمان شده  قبور خاندان مطهر پیامبر  و صحابی پاک را نشانه گرفته است چگونه میتواند حامی و خلیفه اسلام باشد.

حتی اگر عده ای هم بفرض  قبور را پرستش کنند دلیل بر هتک حرمت اهل قبور نمیشود گنبد برای مقبره تنها یک سایبان است تا زایر در هنگام سلام دادن و زیارت قبور  در برف و باران و باد و گرما و تابش آفتاب به رنج نیفتد  حرم و ضریح برای حفاظت از قبور  و زائران در برابر حیوانات درنده و مفسدینی که قصد نبش قبر دارند و از این قبیل است و مکان امنی برا عبادت خداوند می باشد

حالا کعبه هم حرم دارد سقف دارد مقام ابراهیم و اسماعیل هم قبور و نماد  این پیامبران هستند آیا باید کعبه و مقام را کوبید به بهانه آنکه  فرضا عده ای به جای خدا کعبه را میپرستند یا ابراهیم و اسماعیل را میپرستند

اگر هم چنین باشد نمیتوان به خاطر عده ای کافر کعبه و حرم پیامبر و قبور اهل بیت و صحابی و مومنان را محکوم کرد

زیارت کردن قبور  پیامبر و مومنین از مستحبات است  شفاعت اولیا الله در روز محشر چیزیست که قران میفرماید

پس از اموات و مخصوصا پیامبر و خاندان ایشان و صحابه حقیقی  میتوان در پیشگاه خداوند طلب شفاعت کرد و به ایشان توسل جست

وقتی انسان مرتکب گناهی در حق خود و یا خدا میگردد با زیارت قبور پیامبر و مومنین سبب فرستادن باری از باقیات و صالحات به سرای ابدی در نزد آنها میگردد و در روز رستاخیز پیامبر و صالحان شاهد این اعمال او هستند پس از خداوند متعال طلب بخشش برای آن شخص گنهکار مینمایند پس خداوند روی انبیا و اولیا و محبان  و مقربان درگاهش را هرگز زمین نخواهد گذاشت و  بندگانش را بواسطه شفاعت ایشان  مورد مغفرت قرار میدهد  درواقع این دنیا ایشان را دعا میکنیم  در آخرت دعایمان میکنند تا گناهمان بخشیده شود کل قضیه توسل و زیارت و همچنین شفاعت که برای بعضی پیچیده است همین هست که عرض نمودم

از این گذشته انسان وقتی از این دنیا  دلگیر میشود یاد گذشتگانش می افتد یا دوستدارانش  که به سرای جاویدان کوچ کرده اند  می افتد به سمت آنها میرود تا بواسطه زیارت قبور دلش آرام گیرد زیارت قبر رسول الله و فرزندان و اصحاب از با فضیلت ترین عبادتهاست

در مورد زکات و انفاق هم چنین است وقتی ما زکات میدهیم در واقع باری از نیکی و احسان را به دوش کسی که به او کمک میشود قرار میدهیم  این در آخرت سبب شفاعت و بخشودگی گناهان شخصی ما میگردد در واقع در این دنیا کمک میکنیم و در آن دنیا کمک میگیریم

البته کسی که حق مظلومی را پایمال کرده باشد تا رضایت او را حاصل ننماید مورد مغفرت قرار نخواهد گرفت

والله که همه این بحثها و اختلافات بهمین سادگیست در اسلام پیچیدگی وجود ندارد دین ساده بیان شده است تا همه درک کنند

عده ای در زیارت اغراق میکنند در مجالس عزاداری و یادبود بزرگان اهل بیت ناشکیبایی میکنند  این ایراد بر شیعه وارد است بعضی هم که ممکن است شیعه یا مسلمان هم نباشند در عزای بستگان خود بی صبری میکنند. انسان در هر مصیبتی باید صبور و شکیبا باشد براستی گریه صبورانه و آبرومندانه بر مصیبتی که در کربلا بر حسین و یارانش رفت چقدر زیبا و آرامش بخش است و براستی اگر در مصیبت هر  مومن و مظلومی در این دنیا صبورانه گریه کردیم در مظلومیت او شریک بوده ایم

در مصیبت آل الله و و چه در مصیبت دوستان و اطرافیان اصل بر خویشتنداری است  هر چند مصیبتی که بر فرزندان پیامبر رفت بقدری  سنگین و جنایتکارانه  است که اگر شنونده ای از شنیدن آن دق کند و دردم جان دهد جای ملامت ندارد  اما سینه زنی باید به گونه ای باشد که از ناحیه آن احساس درد و زخمی صورت نگیرد استفاده از شمشیرها وزنجیرها و امثال این در ذکر مصیبت جایز نیست.

 

اگر کسی شوق ایثار و جانفشانی دارد باید صبور باشد ان شا الله خداوند همه ما را در میدان جهاد فی سبیل الله به مقام والای شهادت نایل فرماید و  در دنیا و آخرت مارا با ابرار همنشین گرداند

در گریه بر عزای  اهل بیت نباید خود زنی کرد چرا که پیامبر نهی فرمودند و خلاف عقل است بلکه باید صبورانه گریست و در آن حماسه بزرگ اهل بیت  بعد از غدیر خم از رحلت رسول تا غیبت منجی  تامل کرد

در مجلس عزای اهل بیت  در علل ظلمی که بر ایشان رفت باید تامل کرد در آنچه  از ابتدا تا کنون بر سر بشر آمده است باید اندیشه کرد و دلیل این همه انحراف را جویا شد. حاکمان ظلم بزرگان دین  وصحابی راستین را یک به یک هضم نمودند  روحیه حق طلبی و استکبار ستیزی اهل بیت علیهم السلام از علی بن ابیطالب تا آخرین منجی عالم بشریت با دنیا خواهی و ستمکاری  وظلم  معاویه و یزید و بنی امیه و بنی عباس سازگار نبود لذا حکومت همیشه ایشان را تحت نظر داشت چون از جانب ایشان احساس ترس می کرد این بزرگواران را یکی پس از دیگری  هضم نمودند و به شهادت رساندند

 

ایراد دیگری که میگیرند این است که چرا میگویید فرزند حسن عسگری علیه السلام  مهدی و منجی موعود غایب است اما: از تفکر در این موضوع به این نتیجه میرسیم که:

خداوند هیچ گاه زمین را بدون حجت  و راهنما رها نخواهد کرده ونخواهد کرد از روزی که آدم علیه السلام آفریده شد تا قیامت دایما برترین انسان(یک نفر در یک زمان) بر روی زمین مسئولیت جانشینی خداوند (یا همان مقام  خلیفة الله یا ولی الله یا مقام امامت و هدایت مردم ) رابر عهده دارد و  این جدای از مقام نبوت است بعضی از پیامبران هم خلیفه خدا  بودند و هم پیامبر بودند اما بعضی فقط پیامبر بودند و جانشین خلیفه برتر در زمان حیات وی و بالاخره یک نفر در میان خلق از همه برتر است

به عنوان مثال موسی علیه السلام دارای هر دو مقام است یعنی هم امامت و خلیفه خدا بر زمین را به عهده داردو هم رسولی هست که بر او وحی میشود وکتاب خدا را به همراه میآورد

اما هارون  نبی  یا پیا مبر میباشد و در زمان زندگی موسی خلیفة الله نیست و در نبودن و غیبت موسی، خلیفه یا جانشین موسی بر مردم بود. دریک زمان فقط یک رهبر یا خلیفة الله برای هدایت عالمیان وجود دارد و پیامبرانی که در یک زمان بودند  آنکه کتاب داشته و یا اولی بوده است علاوه بر رسالت و نبوت حکم خلیفة الله علی الارض را هم داشته است  و بر دیگر پیامبران هم عصر خود اولویت در امر و فرمان دادن داشته است همان معنی اولی الامر

ابراهیم بر اسماعیل و همه مردم اولی الامر و خلیفة الله  بود و اسماعیل ، نبی و در غیاب وی جانشین او بود

و در هیچ زمانی دنیا بدون جانشین خدا و راهنما رها نشده است بعد از پیامبر خاتم محمد صلی الله علیه وآله  که دین بر جهانیان تمام گشت و رسول و نبی و کتاب دیگر نخواهد آمد.

اما چون هنوز موجودات مختار یعنی جن و انس بر زمین و آسمان زندگی میکنند و بدون هدایت از طرف خدا محققا راه را گم خواهند کرد همانطور که امتهای قبل با وجود کتاب خدا منحرف شدند و آن را به فراموشی سپردند و لازم شد جانشین دیگری برای یاد اوری و بشارت آنها به سویشان فرستاده شود بعد از پیامبر خاتم هم جانشینانی از طرف خداوند به پیامبر اسلام معرفی شدند که در هر زمان فقط یک امام یا خلیفة الله یا جانشین بر روی زمین هست یک امت با دو رهبر همزمان ممکن نیست  مگر این که دیگری جانشین اولی باشد اما رهبر یا خلیفة الله فقط یک نفر است

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللّهِ وَالرَّسُولِ إِن کُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا» (النساء، 59)

ترجمه: اى کسانى که ایمان آورده‏اید خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیاى امر خود را اطاعت کنید پس هر گاه در امرى  اختلاف نظر یافتید اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید آن را به  خدا و  پیامبر  عرضه بدارید این بهتر و نیک ‏فرجام‏تر است.

در آیه بالا هم  بعد از خداوند متعال و رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم  مومنان به اطاعت از اولیا امر از ایشان دستور داده شده اند

اولی الامر یعنی مقدمتر در دستور دادن یعنی کسی که برای دستور دادن به مومنان مقدمتر باشد و اولویت داشته باشد

مسلما چنین کسی باید از ابتداء تولد موحد  و موحد زاده باشد هیچ یک از فرستادگان و ماموران الهی سابقه کفر نداشته اند پیامبری وجود ندارد که قبلا از بعثتش کافر بوده باشد

موسی در خانه کافر تربیت شده اما موحد است و با کافران سر سازش ندارد  از نسل آل الله است  کلیه جانشینان خدا از یک شاخه از بشر هستند نسل نبوت  از آدم تا به پیامبر خاتم از شاخه و تنه اصلی درخت بشریت است و تا آخرین منجی عالم بشریت که جانهایمان به فدایش باد ادامه دارد انبیا و خلفا حق ،هیچ یک در برابر دیگری به مشاجره و اختلاف نظر نمیپردازد  همه در قول و عمل متحد هستند وآنها  تنه اصلی درخت بشریت هستند  خاندان و فرزندان ایشان شاخه های آن می باشند در این میان هر نسلی به خطا و گمراهی رفت شاخه اش منقطع گردید و به هلاکت رسید همچون پسر نوح که با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد و نتنها نبوت را از او گرفتند بلکه به هلاکت  رسید ونسلش منقطع گردید آری تبعیت از شیطان شاخه سبز نبوت را هم می خشکاند  و در نهایت مردم میوه های این درخت پر برکت هستند

بعد از پیامبر هم خداوند  مومنان را به تبعیت از اولیاء امر دستور داده است طبق همان آیه 59 سوره مبارکه نساء.

 پس ثابت شد که اولیا و جانشینان خدا باید از همه مقدم تر و برتر باشند و چنین نیست مگر اینکه  ایشان موحد و موحد زاده باشد و فقط تنه اصلی درخت بشریت که نبوت است نسل در نسل موحد و موحد زاده هستند تا به پیامبر خاتم رسیده است (از این روست که شیعه برای سادات و فرزندان اهل بیت احترام ویژه ای قائل است) و پس از ایشان هم جانشینان وی هم باید  چنین ویژگی داشته باشند کسی که دچار گناه بزرگی چون کفر و شرک شده آثار آن برروحش میماند  و هر چند هم توبه کند و مسلمان شود باز نسبت به کسی که از تولد موحد زاده و موحد بوده و در دامن برترین انسان  یعنی محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم تربیت شده در مراحل پایین تر قرار دارد

آیا کسی جز  علی بن ابی طالب  وامامان  پس از اوچنین ویژگی دارد کدامین گناه را در علی سراغ دارید کدامین سخن وکار بیهوده را در او  و امامان بعد از او سراغ دارید

او کسی بود که به دستور قرآن وقتی از امر مهمی فارغ می گشت به مهم دیگری می پرداخت و در بین امور ابتدا آن که مهمتر بود را انجام میداد که نماز از هر امری مهم تر و واجب تر است  و به راستی اولی الامر بعد از پیامبر اوست معنی دیگر اولی الامر همین است کسی که امر و فرمان واجبتر را اول انجام میدهد و تقدم را رعایت میکند مسلما چنین کسی هیچ گاه فکرش به گناه نمیرسد  فرمانهای الهی و مقدمات بقدری زیاد است که انسان اولی الامر اصلا فکرش به گناه نمیرود نه این که توان گناه کردن نداشته باشد بلکه تمام توجه  او به معبود و رعایت تقدم ها در فرمان الهیست

در شجاعت وایثار تا حدی بود که با این که نودو نه درصد خطر قتلش وجود داشت اما باز هم دستور وجان پیامبر را به جان خود مقدم و اولی تر دانست و در بستر ایشان خوابید تا ایشان  در امان باشد و هجرتش را آغاز کند

و درغاروقتی صحابی پیامبر میترسید که مشرکان آنها را بگیرند پیامبر به او امید داد که نترس خدا با ماست  در حالی که علی در وضعیت بسیار خطرناکتری بود و مشرکین قصد جان پیامبر را داشتند و او در بستر ایشان بود  ممکن بود به غضب  این که پیامبر را فرار داده است او را به قتل برسانند اما مشرکین از حضور پیامبر و صحابه در غار با خبر نبودند بلکه  بعد از ورود پیامبر کبوتر و عنکبوتی در ورودی تنگ غار خانه درست کردند و مشرکین مطمئن شدند کسی اینجا نیست

براستی چه کسی میتواند با نیروی فیزیکی دروازه محکم یک شهر را از جا بکند و بلند نمده  آن را بر سر مشرکین اهل کتاب  فرود آورد  و البته که امیر المومنین علی علیه السلام با نیروی بازور چنین حماسه ای را برپا نکرد بله به مدد و نیروی غیبی بود که درب را از جا بلند کرد و در آن حال پاهایش هم روی زمین تکیه نبود و یک وجب هم از زمین بالاتر بود و در آن حال صحابی پیامبر در شگفتی ابوالعجایب حیرت زده شده بودند

اینجا  خیلی جاهای دیگر  برتری علی به دیگر صحابه  ثابت  می شود

پس تنها علی است که بعد از پیامبر شایستگی خلافت و جانشینی بر زمین را دارد

همنطور که پیامبر فرمودند ای علی تو به من به منزله هارون هستی به موسی با این تفاوت که تو پیامبر نیستی (یعنی بر تو وحی نمی شود ) اما وحی نشدن دلیل بر جانشین نبودن نیست و حی نمیگردد چون دیگر وظیفه رسالت و کتاب آوری به پایان رسیده  با اعلام و ابلاغ جانشین  دین بر مردم تمام گشته است

شیعه وسنی در این که بعد از پیامبر بر زمین خلیفه و امام هست اختلاف ندارد بلکه بر سر این که چه کسی خلیفه و امام مردم  است اختلاف است

چون برتری علی و اولاد او نسبت به خلفا  مشخص و محرز میباشد و شایسته ترین افراد باید برای حکومت و خلافت انتخاب شوند شیعه حق خلافت را بر علی و فرزندانش میداند

وقتی آیه 59 سوره نسا (آیه اطاعت ) که در بالا آمده است بر پیامبر نازل شد جابر بن عبد الله انصاری به خدمت پیامبر رسید و پرسید یا رسول الله :

ما خدا و پیامبر را شناختیم لازم است اولوا الامر را هم بشناسیم.رسول خدا صلوات الله الیه پاسخ دادند:

ای جابر ، آنان جانشینان من و امامان بعد از من اند.نخستین آنها علی بن ابیطالب است و سپس به ترتیب :حسن بن علی و حسین بن علی(ع)علی بن حسین محمد بن علی ،که در تورات با نام باقر معروف است-و تو در هنگام پیری او را خواهی دید و سلام مرا به او برسان.

پس از محمد بن علی ،جعفر بن محمد و پس از او نیز موسی بن جعفر ، علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد و حسن بن علی عسکری و پس از ایشان فرزندش میباشد که هم نان و هم کنیه ی من است.

اوست که از نظر مردم پنهان میشود و غیبت او طولانی میشود تا آنجا که فقط افرادی که ایمان راسخ دارند بر عقیده ی او باقی می مانند.  

و اگر بگوییم بعد از پیامبر  ایشان هیچ کس را  برای جانشینی تعیین  نکردند قطعا در گمراهی دوری افتاده ایم و خود را بدون امام و هدایتگر الهی یافته ایم و و هر لحظه گمراهی و شیطان بر ما مسلط خواهد گشت

همانطور که امتهای قبل پس از پیامبرشان به گمراهی رفتندو جانشینانی برای آنها آمد تا انها را به روشنی هدایت نماید امروز هم بشر همان بشر است و هر چه علمش پیشرفت میکند بیشتر در پرتگاه گمراهی های نوین  مانند رسانه ها و دنیای پرهیاهو و مصرفی غرب فرو می افتد پس لزوم وجود نماینده و جانشینی از طرف خداوند و از طرف ختم المرسلین در هر زمان پس از ایشان تا روز رستاخیز ثابت میگردد با این تفاوت که بر او وحی نازل نمیگردد و با علم کامل بر کتاب کامل قران و ایمان و شجاعت و تدبیر و صبر و تقوای برتر خود نسبت به جهانیان، در امور ومشکلات ایشان  تدبیر می اندیشد و در برابر حوادث جدید چاره اندیشی میکند.

آری امامان گذشته به خاطر ظلمی که از حکام جور بر ایشان رفت در تحقق آرمان حکومت جهانی مستضعفین موفق نشدند  و حکام جور به جای اینکه از ایشان برای منافع اسلام و تحقق آرمانهای قرآنی  استفاده نمایند   مشغول دنیا طلبی و ظلم و جور بودند و  همواره امامان حق طلب را تهدید به حساب میاوردند و پس از حبس و زندانی کردن، ایشان را به شهادت می رساندند

اما وقتی نوبت به آخرین چراغ تابناک هدایت رسید همچون مسیح  عیسی بن مریم خداوند مشیتش بر این بود تا ایشان از نظرها غایب گردد تا شرایط برای قیام حضرت و آغاز دور جدیدی از هدایت و تکامل نهایی بشر مهیا گردد و اگر ایشان  برای  هدایت خلق  در دنیا   نبودند هرگز دنیایی وجود نداشت به این علت که لازمه زندگی بشر در دنیا هدایت اوست و اگرنامه  هدایت بشر به پایان برسد آن روز رستاخیز خواهد بود پس چون هنوز بشر به تعالی نرسیده است ونقاط تاریک بسیاری در برابر اوست  وجود برنامه هدایت و رشد بشر با مدیریت امام هدایتگر  و خلیفة الله علی السماوات و الارض لازم میباشد

جانشینی که هم چون سلیمان بر  انسان و جن و ملک بر پرنده و خزنده و هر جنبنده و بر همه مخلوقات از خشکیها و دریاها آسمانها و زمین حکومت میکند تا همچون نوح کشتی نجات خلق رادر برابر طوفانهای حوادث هولناک آینده به ساحل امن برساند و بشر را از خطرهایی که بدست اعمال جاهلانه خود ایجاد کرده است مانند  آلودگیها و آلودگی های هسته ای و فقر منابع و ذخایر ، و وقایع احتمالی مانند جنگها وجنگهای هسته ای آینده  وپیامدهای ناگوار و جبران نشدنی آن از قبیل انحراف زمین از محور خود در اثر نیروی زیاد بمبهای هسته ای و پیامدهای ناشی از دور شدن زمین از خورشید و  نزدیک شدن بیش از حد به آن برای مدتی  و در نتیجه تاریکی  زمین  طولانی شدن شب و  روز  سرما و یخبندان قحطی  و دوره ای گرما و خشکی   نجات دهد و با ید بیضا و عصای موسی حقانیت خود را بر جهانیان ثابت کند وفرعون و طاغوت زمان و قدرتهای شرقی وغربی را در دریای هلاکتشان غرق نماید و بهمراه مسیح عیسی بن مریم  که اکنون در معراج خداست عدل و داد را در سراسر جهان بگستراند

به امید آن روز که خدا در قرآن میفرماید:

وَ إِذا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَیْهِمْ أَخْرَجْنا لَهُمْ دَابَّةً مِنَ الْأَرْضِ تُکَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ کانُوا بِآیاتِنا لا یُوقِنُونَ (نمل/82)
هنگامى که  قول واقع گردد جنبنده‏ اى را از زمین براى آنها خارج مى‏کنیم که با آنها تکلم مى‏کند که: مردم به آیات ما ایمان نمى ‏آورند

و براستی چه تکلم کننده ای  برای دعوت مردم به حق شایسته تر از انسان است و چه انسانی شایسته تر از خلیفة الله و امام معصوم است

آنها که نماز را به پا میدارند روزه میگیرند در راه خدا انفاق میکنند آنها که در راه خدا جهاد میکنند کجایند.

کجایند آنها که سخن و کلامشان قرآن است حرف زدن عادیاشان متاثر از کلام قرآن است

کجایند آنها که قران تلاوت میکنند و آیات قرآن را تنها با آیات دیگر آن شرح میدهند آنها که هیچ شک و ریبی در دل ندارند و  به همه  شبهات و سوالات بر اساس قران پاسخ میدهند

انتقام گیرنده حق مظلومین کجایند

انتقام گیرنده  ستمهایی که بر زهرا رفت کجاست

منتقم خون محسن بن علی کجاست

منتقم خون علی کجاست

منتقم خون  حسن وحسین  دو سید جوانان اهل یهشت کجایند

این الطالب بدم المظلوم بکربلا  این الطالب بدم المقتول بکربلا

این الحسن این الحسین این اصحاب الحسین این ابناء الحسین

این بقیت الله ا

تصویر پیامبر کجاست فرزند پیامبر کجاست

کجاست آن بزرگواری که مایه بقای دین خداست

پس در پایان  انگلیس و امریکا و اسراییل و هر قدرتی که در صدد دشمنی با اسلام را دارد باید بدانند

اگر دست از دشمنی خود برندارند

به زودی ما مسلمانان جهان با هم متحد شده و از همه جای این کره خاکی بر آنها می تازیم


اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

 

۹۴/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدمحسن حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی